יום שישי, 30 בדצמבר 2016

צד אפל

אני נורא אוהבת לעצב שאבי שיק, פרחים, צבעי פסטל, רוך רומנטי... אז לפעמים כשאני מוציאה פתאום יצירה שכזו, לא פלא שאני מרגישה שיש בי צד יצירתי "אפל".
מזל שהאפלוליות מתבטאת רק בשולחן היצירה :)

אז הפעם התחשק לי לעצב קנבס רומנטי עם טעם ואווירה וינטג'ית כמו שאני הכי אוהבת ופשוט לצבוע את כולו בשחור, להחשיך ולבסוף להבריק ולתת נקודות אור למראה אלגנטי ויוקרתי.

התהליך כלל המון שכבות על גבי שכבות של אלמנטים מסוגים שונים- מפיות קרושה, חיתוכי עץ, אלמנטים ממתכת, פרחי נייר ועוד.
לאחר הדבקה, מריחת ג'סו שחור ובגמר הייבוש, מריחת אינקה גולד בגוונים זהב וכסף. 
אגלה לכן שלא היה לי אינקה גולד בצבע ורוד שהיה הכרחי לקנבס הזה, אז פתחתי את קופסת האיפור ועשיתי את זה עם סומק וצלליות עיניים :)
אינקה גולד ומשחות דומות מבוססים על ווקס, מין שעווה כזו עם פיגמנט גבוה שבזמן מריחה נצמדת למשטח ומתקבעת. כך שאיפור זה לא קרוב להשגת המטרה, אבל לגמרי הציל לי את העבודה.




הוסף רשומת תגובה

© My little crafty Studio. Made with love by The Dutch Lady Designs.